CENTRE MÈDIC

Davant una societat en continus avenços tecnològics i conscients de la confiança que dipositen en nosaltres els nostres pacients, vàrem decidir ampliar la infrastructura , alhora que hem invertit en nous equipaments mèdics , convençuts així d'estar a l'avantguarda de les noves tècniques mèdiques i de diagnòstic per la imatge i oferir la millor assistència mèdica.

Per aquest motiu, l'any 2000 es va invertir en unes noves consultes a Igualada anomenades Centre Mèdic . Aquestes instal•lacions actualment ocupen més de 1.700m2.

L'objectiu del nostre Centre Mèdic és vetllar per les persones , oferir la màxima i més bona assistència mèdica, un tracte personalitzat i equips a l'avantguarda de les noves tècniques i sense llistes d'espera. En conseqüència, el Centre Mèdic aposta per un servei de qualitat proporcionat per un ampli Quadre Mèdic, un conjunt de professionals especialitzats en les diferents branques mèdiques.

MIPS Centre Mèdic no tan sols dóna servei a tota la comarca de l'Anoia sinó que també assisteix persones de les comarques veïnes. La MIPS està al servei dels mutualistes de Mútua Igualadina i d'altres mutualitats, companyies asseguradores i també de particulars (medicina privada).

El Centre Mèdic compta amb més de 100 professionals de diferents especialitats que ofereixen aquesta alternativa de sanitat privada i accessible a tothom.